Skön kväll

Sista natten i lägenheten var igår, ikväll befinner
jag mig hos livgivarna och pustar ut lite. Imorgon
blir det slutstädning och därför har kvällen ägnats
åt uppladdning och lugn & ro. Min fantastiska moder
har lagat suverän mat åt oss de senaste dagarna, det
har sannerligen varit guld värt mitt i flyttstressen. Det
sista passet på bion har också genomförts och jag
känner att jag börjar se slutet på tunneln. Inom en
vecka eller två kommer vi förhoppningsvis befinna
oss på en båt på norskt farvatten för att förgylla våra
skrala plånböcker. ;)  Imorgon väntar som sagt
slutstädning, förmiddagsmöte samt ett härligt
tårtkalas hemma hos F. Det bådar för att bli en bra söndag.
Goder natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback