...

Idag gick jag upp ovanligt tidigt, redan vid
sju drog jag mig ur sängen för att ta tag i
livet. Så när klockan var en stund efter elva
gjorde jag något, egentligen helt naturligt, men
som ändå inte har fallit mig in förut. Jag drack
"elvakaffe" utan egentlig anledning och utan att
ha besök som kräver koffein för att klara dagen.
På egen hand alltså, det låter ensamt och tragiskt
men var faktiskt riktigt trevligt och något man kanske
borde börja med? Det ger iallafall vuxenpoäng, eller
pensionärspoäng kanske är en mer korrekt benämning.
I övrigt så flyter livet på i maklig takt, jag tvättar, packar och
städar. Jag fullständigt älskar att ha något att sysselsätta
mig med hela dagen, om jag så önskar. Att inte ha något
att göra trivs jag inte med. Förövrigt så har jag numera
övergått till ett kontantkort hos Halebop. Så om ni får en
massa oväntade eller onödiga sms så är det bara jag
som försöker förbruka de 2998 sms jag har kvar till mitt
förfogande fram tills 3:e oktober. Det kommer aldrig gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback