Ledig lördag

Ledig lördag alltså, det har varit jätteskönt och
tämligen välbehövt efter en jobbvecka i relativt
högt tempo. Sov länge gjorde jag, mycket längre
än jag avsåg vilket resulterade i att jag missade
några av dagens planerade hållpunkter. Rackarns.
Förmiddagen mest flöt bort ända tills min kvinnliga
livgivare hörde av sig och ville bjuda hem mig på mat.
Det fick lite fart på mig vilket var bra. Efter härlig middag
hos livgivarna, (självklart underhölls jag utav Stampe och
Bruse) begav vi oss ut i regnet med destination morföräldrar.
Där blev det fika och trevligt prat innan jag skjutsades hem
i ruskvädret. Väl tillbaka i lägenheten hade jag lyckats fylla
på energinivån i kroppen och satte igång och pillade med
diverse saker som ska donas med. Papper och brev skulle
skrivas, efterarbete med lägret tas hand om och ett antal
häftklamrar dammsugas upp.
Imorgon är det återigen dags för ett par pass på den
alltid lika fabulösa biografen, de sista planerade
faktiskt. Undrar om det kommer kännas konstigt eller
om en avslappnad skön känsla kommer att infinna sig.

Goder natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback