Att uppdatera och komma ikapp

Japp, har man väl vart på semester så
gäller det att ta igen vad man missat, helt
klart. Telefonen går varm några timmar
varje dag och det finns mycket att ta tag i
och pilla med. Klagar gör jag dock inte, ty
jag finner det förnöjsamt att ha något
konstruktivt att sysselsätta sig med.
Jag har en kraftig aning om att jag kommer
att befinna mig åtskilliga timmar nere på
bion. What? säger då vän av ordning som
vet att jag har sagt upp mig från den fabulösa
biografen. Det stämmer, men nu har jag lovat
att ansvara för den fantastiskt pedagogiska
internutbildning som min efterträdare ska genomgå.
Men det kommer bli bra. Mycket bio på kvällarna
och packande på dagarna. Tiden går fortare än
man tror och snart är det dags för "guldgrävarfärden"
till oljelandet i väst. Härligt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback